Πολλές φορές το Honda Innova χτυπάει μπιέλα σε πολύ λίγα χιλιόμετρα και αναρωτιόμαστε τον λόγο. Ίσως η ποιότητα μπιέλας, η τρόμπα ή η ποιότητα λαδιού;
Το 90% που ο συγκεκριμένος κινητήρας χτυπάει μπιέλα είναι το αλουμινένιο μπέκ λαδιού που βρίσκεται στην δεξιά πλευρά του κινητήρα
(Βλέπε σχέδιο Honda). Από την εσωτερική πλευρά της φλάντζας μπαίνει κουμπωτά αυτό το μπέκ και δεν είναι λίγες οι φορές που όταν γίνεται αλλαγή στους δίσκους της καμπάνας την ώρα που ανοίγεται το καπάκι συμπλέκτη το συγκεκριμένο μπέκ φεύγει χωρίς να το καταλάβει ο χρήστης.
Αποτέλεσμα είναι να πέσει η πίεση λαδιού στο δίκτυο λίπανσης και έτσι ο στρόφαλος σε πολύ λίγα χιλιόμετρα να χτυπήσει μπιέλα.
Η Honda το παρέχει ως ανταλλακτικό και μπορείτε να το προμηθευτείτε με τον κωδικό 11133-KRH-900, να το τοποθετήσετε με ακρίβεια ξανά στο Κάρτερ όπως δείχνει το σχέδιο της Honda κάνοντας επανέλεγχο για τυχόν φθορά της τρύπας κατά την τοποθέτηση. Διαφορετικά θα πρέπει να αγοράσετε καινούργιο δεξί Κάρτερ καμπάνας μιας και από εκεί θα υπάρχει πρόβλημα και θα πέφτει όλη η πίεση λαδιού για να λαδώνεται η μπιέλα του κινητήρα μας.
Καλέστε μας για Προσφορά στο τηλ 2103460072.
Μπορούμε να πραγματοποιήσουμε εργασίες σε οποιοδήποτε μέγεθος κινητήρα, από μονοκύλινδρους κινητήρες μέχρι βαρέως τύπου κινητήρες.
Εμπιστευτικότητα & προστασία δεδομένων
iRacing Greece Cookie policy (EU)
* Σχεδιασμός, φωτογραφία, Άρθρα, Πετρούλιας Βασίλης -6947930375
Καστοριάς 33
Βοτανικός Αθήνα
Τηλ.: 210 3460072
e-mail: info@iracing.gr