Η διαδικασία επισκευής σε μία κεφαλή κινητήρα ξεκινάει με το ξεμοντάρισμα των διαφόρων μερών της. Πλύσιμο και υαλοβολή, έλεγχος οδηγών και εδρών βαλβίδων, έλεγχος για τυχόν κατεστραμένα σπειρώματα και, ανάλογα με τις φθορές που υπάρχουν, προχωράμε στην αλλαγή των ανταλλακτικών που προβλέπονται. Οι εργασίες που εκτελούνται είναι το φρεζάρισμα εδρών, αλλαγή οδηγών βαλβίδων, πλάνισμα κεφαλής και, τέλος, το πλύσιμο και το μοντάρισμα της κεφαλής.
Βαλβίδες: Η χρήση στο μοτέρ βαλβιδών μεγαλύτερης διαμέτρου και η προσεκτική διαμόρφωσή τους ωστε να επιτρέπουν την καλύτερη ροή του αέρα. Τα αποτελέσματα είναι θεαματική αύξηση συνήθως της ιπποδύναμης , και συνεργάζεται άριστα με αυτήν. Συνδυασμός των δύο αυτών μετατροπών απο iracing μπορεί να κάνει το μοτέρ μας διαστημικό, κοιτώντας σε νουμερα της τάξης του 15-20% αύξηση ιπποδύναμης
Το ρεκτιφιέ είναι η διαδικασία με την οποία αφαιρείται μια στρώση μετάλλου απο τα τοιχώματα του κυλίνδρου και ανάλογα πόσο βαθιά θα προχωρήσεις αυξάνεται και ο κυβισμός του κυλίνδρου. Η λείανση είναι η διαδικασία που κάνουμε για να λειάνουμε τα τοιχώματα του κυλίνδρου. Μετα τον ελεγχο και τον εντοπισμο της ζημιας, ο κινητήρας μπορει να επιδιορθωθει (ρεκτιφιέ), στις αρχικές του προδιαγραφές ή να υποστεί μετατροπή για ακόμα καλύτερες επιδόσεις.
Δείτε τi είπαν για εμάς, στην iracing πιστεύουμε οτι η καλύτερη διαφήμιση ειναι οι πελάτες μας.